Mezinárodní e‑shop ve 4 jazycích
Celý e‑shop je až do posledního detailu ve 4 jazycích a to včetně vlastností každého produktu. Uživatelům se automaticky zobrazí jazyk podle jeho nastavení.
Tradiční výrobce dřevěného nábytku z Orlických hor s tradicí již od roku 1934 získal řadu ocenění na veletrzích FOR FURNITURE, PRAGOINTERIER a dalších. Je členem Asociace českých nábytkářů a sídlí v Praze na Žižkově. Od roku 2015 pro klienta vyvíjíme a rozšiřujeme mezinárodní e‑shop s konfigurátorem produktů a B2B systémem pro jeho obchodníky.
Celý e‑shop je až do posledního detailu ve 4 jazycích a to včetně vlastností každého produktu. Uživatelům se automaticky zobrazí jazyk podle jeho nastavení.
Prodejci dříve objednávky dělali v tabulkách, což vedlo k chybovosti při výběru konfigurace produktů. Díky B2B rozšíření se obchodník pohybuje ve stejné aplikaci jako zákazník, objednávku před ním rovnou prezentuje s koncovými cenami a může nastavit slevu. B2B přihlašování umožnilo snadnější objednávání, možnost zákaznických slev, generování objednávek výrobci a správu objednávek i údaje obchodníka na jednom místě.
U jednoho produktu mohou vzniknout desítky tisíc variant podle zvolených materiálů a vlastností nábytku. Rozsáhlý konfigurátor nastavuje povolenou kombinaci vlastností produktů a to včetně vazeb a provázanosti těchto variant, ale také výpočet ceny produktu pro každou vybranou kombinaci na míru.
Administrace aplikace umožňuje pohodlnou správu obsahu všech stránek webu, potřebných číselníků, informací o prodejcích, zákaznících a samozřejmě podporuje vícejazyčnost webu. Klient tak běžné provozní úpravy na e‑shopu může dělat sám.
B2B část aplikace dovoluje přímo v administraci přidělovat jednotlivým prodejcům individuální výši jejich marže. Výrobce tak má pod kontrolou síť svých obchodníků a jejich provize.
Všechny objednávky od zákazníků i prodejců se automaticky posílají přímo výrobci a vše je uloženo v jednom systému. Tímto generováním objednávek dochází k velké úspoře času, minimalizaci chyb a výrobce má přehled o všech uskutečněných objednávkách.
Nasazením platformy VANIO SP jsme zjednodušili vývoj klasických funkcí aplikace i těch specifických, které bychom jinak připravovali celé na míru. Platforma tak šetří náš čas i váš rozpočet.
Objednat konkrétní kus nábytku se dá v tisících variantách, které kombinují různé materiály a úpravy. Naopak některé varianty nesmí být dostupné. Každá varianta může mít odlišnou cenu podle vzorce pro výpočet a to jak pro zákazníky, tak i B2B prodejce. Platforma usnadnila připravit vazby mezi vlastnostmi produktů a generovat dostupné varianty včetně cen.
Platforma počítá s definicí libovolných skupin na straně kupujících i prodávajících a úpravou celého nákupního a objednávkového procesu pro každou ze skupin. Výrobce tak nastavuje odlišné zpracování objednávky i cenotvorby pro své obchodníky.
Rychlé nasazení všech klasických prvků a funkčností e‑shopu jako přihlašování zákazníků, nákupní košík, možnosti platby, objednávky, výpis produktů, detail produktu, jazykové mutace apod.
Platforma obsahuje administraci pro správu obsahu celého webu, kterou vždy přizpůsobujeme a rozšiřujeme pro konkrétní účel webu. Klientovi tak usnadňuje úpravy stránek na webu a nahrazuje funkce redakčních systémů.
Na tým společnosti Vanio Solutions spoléháme již několik let. Vanio dokáže vždy přesně pochopit naše představy a nesnaží se nám vnutit vlastní řešení, ale spíš se snaží nás usměrnit, abychom šli společně správnou cestou. Tím, jak se naše firma rozvíjí a roste, narůstá počet a nároky našich zákazníků na naši kvalitní webovou prezentaci. V tomto růstu nás Vanio doprovází, roste s námi a rozšiřuje svoji podporu. Ceníme si dlouhodobé spolupráce a vztahu, který s týmem Vanio máme, a budeme rádi, když bude naše spolupráce pokračovat co nejdéle.
Vanio Solutions s.r.o.
Na Šafránce 1758/5
101 00 Praha 10
Společnost je zapsána s IČ 01591762 pod spisovou značkou C 208747 u Městského soudu v Praze